Playboy Hero a PET Kalózokért

2016 decemberében a Playboy kiadója által meghirdetett közönségszavazáson a PET Kupa nyerte el a kiadó által felajánlott, 2.000.000 forint értékű hirdetési csomagot. A nagyvonalú nyereményt a PET Kalózok a Magyar Hospice Alapítvánnyal osztották meg.

A Playboy a társadalmi felelősségvállalás jegyében indította el 2015-ben a Playboy HERO kezdeményezést. A lényege, hogy közéleti szereplők, hírességek, művészek, üzletemberek és döntéshozók állnak ki egy olyan ügyért, amit fontosnak éreznek. Ők a “hősök”, akik lobbiznak, bevetik befolyásukat, hírnevüket azért, hogy történjen valami pozitív változás, a világ körülöttünk szebb és jobb legyen.

Idén a Playboy a Hospice, az Igazgyöngy és az Őrzők Alapítványt, az Egészség Hídja Összefogást és a PET Kupát hívta meg a támogatásra érdemes kezdeményezések közé. A mi két hősünk Szalay Balázs és Németh Ottó lett, akik mindketten folyóparton töltötték a gyerekkorukat, ezért álltak ki a PET Kalózok céljai mellett.

Ajánlott cikkek